Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами

    Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами в Шосткинському НВК:спеціалізована школа І-ІІ ступенів - ліцей Шосткинської міської ради Сумської області

    В навчальному закладі створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи, а саме:

    • у наявності пандус;

    пандус

    • будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;
    • східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
    • виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень, ігрових.

    Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

    Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

    Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

    Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

    Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.

    Інклюзивна освіта ШНВК охоплює:

    • систему освітніх послуг, зокрема: адаптацію навчальної програми, фізичного середовища, методів і форм навчання, використання існуючих у школі ресурсів, залучення опікуна;
    • співпрацю з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до потреб інклюзивної дитини;
    • створення сприятливої атмосфери у дитячому колективі.
    • психолого-педагогічний супровід дитини з затримкою психофізичного розвитку.

    Освітні послуги та соціальне забезпечення

    • Безкоштовне забезпечення підручниками.
    • Безкоштовне харчування.
    • Організоване дозвілля.
    • Медична допомога, постійний медичний догляд педіатра.

    КОРИСНІПОСИЛАННЯ

    ЗНАЙТИНАС

    © 2024 . Всі права захищено. Розроблено веб-студією "Sigma"